Child Boards

No New Posts Goalies

Moderator: Corey

9 Posts
9 Topics

Last post by Corey
in G Zach Fucale
on October 29, 2014, 10:48:23 AM

No New Posts Forwards

National Hockey League Forwards

Moderator: Corey

18 Posts
18 Topics

Last post by Corey
in LW Andre Burakovsky
on November 01, 2014, 04:51:02 PM

No New Posts Defensemen

National Hockey League Defensemen prospects

Moderator: Corey

6 Posts
6 Topics

Last post by Corey
in D Derrick Pouliot
on October 31, 2014, 10:29:11 AM

  Subject / Started by Replies / Views Last post
0 Members and 1 Guest are viewing this board.
4 Replies
279 Views
Last post March 01, 2015, 11:30:32 AM
by Eric

 

Normal Topic
Hot Topic (More than 10 replies)
Very Hot Topic (More than 25 replies)

Locked Topic
Sticky Topic
Poll


Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • Filthy McNasty: cool. always helps
    Today at 05:56:08 PM
  • Alex87878: ok sent
    Today at 06:05:57 PM
  • OUDAN: What league u guys talkin?
    Today at 06:15:24 PM
  • Filthy McNasty: nflc
    Today at 06:16:06 PM
  • OUDAN: Anything u want from :DAL: filthy?
    Today at 06:16:31 PM
  • Filthy McNasty: checking your pm now alex
    Today at 06:16:42 PM
  • OUDAN: Alex and I already did a deal so yeah lol
    Today at 06:16:58 PM
  • Filthy McNasty: u got a pretty dam good squad OU
    Today at 06:19:26 PM
  • Filthy McNasty: oh, u traded all dem picks. yeah I'm interested in about a dozen Dallas players. your trade block up?
    Today at 06:20:49 PM
  • Filthy McNasty: dam, the Jets have a killer trading block too
    Today at 06:24:42 PM
  • OUDAN: Yup
    Today at 06:25:23 PM
  • OUDAN: Posted a new block this mornin
    Today at 06:25:37 PM
  • Alex87878: haha yah i wish I had more cash so i could go shopping on these blocks
    Today at 06:26:16 PM
  • Alex87878: let me know how i could spice things up in a potential trade filthy
    Today at 06:27:00 PM
  • Filthy McNasty: fasho alex. I won't make any big moves without trying to make our deal work.
    Today at 06:29:44 PM
  • Alex87878: haha I love the commitment ;)
    Today at 06:30:24 PM
  • Filthy McNasty: brand new to this league. starting to get a feel for league trade values. looking at past trades helps
    Today at 06:30:25 PM
  • Filthy McNasty: have come across a couple deals that would be bad in any format lol
    Today at 06:31:06 PM
  • Alex87878: yah im new too
    Today at 06:31:30 PM
  • Alex87878: hahaha yessir
    Today at 06:32:21 PM
  • Alex87878: Dan not getting any bites on Murray?
    Today at 06:33:22 PM
  • OUDAN: Think people know I will require a lot
    Today at 06:37:43 PM
  • Filthy McNasty: that's discouraging lol
    Today at 06:38:37 PM
  • OUDAN: Lol
    Today at 06:39:55 PM
  • Alex87878: haha and Dallas sort of ran him into the ground last year
    Today at 06:42:27 PM
  • Filthy McNasty: and Harrison Smith is washed up. trade him to me. I'll give you a 2 & a 4 haha
    Today at 06:46:27 PM
  • OUDAN: He will be fine
    Today at 06:49:58 PM
  • Filthy McNasty: promise?
    Today at 06:51:02 PM
  • Brent: Filthy, did you find the sub board with all the trades
    Today at 06:51:31 PM
  • Filthy McNasty: I did, Brent. thank you.
    Today at 06:53:36 PM
  • OUDAN: I am not worried about him myself
    Today at 06:55:01 PM
  • OUDAN: Granted I'm a fan of him personally being a :Oklahoma: guy
    Today at 06:55:16 PM
  • Brent: I'm still looking to make deals.  Andy Dalton is OTB.
    Today at 06:57:55 PM
  • Filthy McNasty: u want Flacco, brent?
    Today at 06:59:44 PM
  • Alex87878: I'll be here all night so if anyone comes up with something in any league then just shoot me a pm
    Today at 06:59:57 PM
  • OUDAN: I really wanna kinda sell off someone come blow me away for Dez or Murray
    Today at 07:01:47 PM
  • Alex87878: Haha ok if you say so, I'll give you 3 5th round picks for both
    Today at 07:05:05 PM
  • Filthy McNasty: I got three 4th rounders for both!
    Today at 07:06:11 PM
  • Alex87878: I can't top that
    Today at 07:08:10 PM
  • Filthy McNasty: hahaha
    Today at 07:09:01 PM
  • norrya66: Voll, you here?
    Today at 07:10:49 PM
  • norrya66: you are OTC in Slap Shot NHL draft
    Today at 07:11:09 PM
  • Brent: Filthy, I'd be interested in Flacco.
    Today at 07:18:03 PM
  • Filthy McNasty: what team are u brent?
    Today at 07:19:08 PM
  • Vollmernator: Sorry I'm deciding who to pick didn't get home Til 4.00pm
    Today at 07:19:29 PM
  • OUDAN: lol
    Today at 07:19:31 PM
  • norrya66: ok...i'll pick right after you and you will be back OTC
    Today at 07:20:49 PM
  • Filthy McNasty: can I sign any player on my team with an expiring contract to an extension uncontested?
    Today at 07:21:48 PM
  • Brent: I am the Saints.
    Today at 07:21:48 PM
  • Filthy McNasty: or do I have to battle other offers. in nflc, I mean
    Today at 07:22:19 PM

Forum Search