Author Topic: Winnipeg Jets' defenceman Zach Redmond suffers serious injury during practice  (Read 196 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline Mariner

  • MVP
  • ***
  • Join Date: Nov 2010
  • Posts: 7547
  • Bonus inPoints: 1
    • :TOR:
    • :PIT-NFL:
    • :TOR-NBA:
    • :PIT-NHL:
    • :NotreDame:
    • :Blank:
    • :Blank:
    • View Profile
  • Fantasy Sport: :NHL:
It was a scary scene today during drills toward the end of the Winnipeg Jets practice. Zach Redmond suffered a laceration to his right femoral artery and vein. He underwent surgery that took almost three hours. It is not yet known how long the young defenceman will be out as the team is saying "indefinately". Redmond lost a lot of blood and was laying on the ice for quite some time as he was treated by the Jets' medical staff. Jets coach Claude Noel had this to say to reporters."These things happen. We were trying to get our extra players conditioned and it was a one-one-one battle at the net where Redmond tripped up and landed on his back and a player happened to step on him".

 

Forum Search


Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • Corey: Cash exchange error. He is 1m under
    Today at 09:41:52 AM
  • redbeard82: Gotcha. Thanks!
    Today at 09:42:26 AM
  • indiansnation: Red made roster moves in blb
    Today at 09:44:29 AM
  • redbeard82: You likely to be free around lunch time or a little before today Corey?
    Today at 09:44:58 AM
  • Corey: I have appointments all day. Today and Friday you won't see me muc. Real work is taking precedent lol. I'm gonna respond to your pm tho.
    Today at 09:46:29 AM
  • redbeard82: Sounds good. Just wanted to check in on that since we hadn't for a while.
    Today at 09:47:03 AM
  • Corey: Agreed
    Today at 09:50:52 AM
  • andyscott23: Going to be out of the loop myself some this week.. got several things going on including a commercial shoot for the store all afternoon
    Today at 09:56:24 AM
  • Corey: Atta boy Andy
    Today at 09:57:54 AM
  • redbeard82: Oooh. Mr. Big Shot starring in a commercial!
    Today at 09:57:59 AM
  • redbeard82: Anybody seen thetwinsarein around?
    Today at 09:58:26 AM
  • Corey: Make that money... The Wife will love you for it
    Today at 09:58:27 AM
  • andyscott23: LOL... just my mother';s grandchildren in this commercial but I got to keep up with all of them
    Today at 09:58:58 AM
  • redbeard82: Anybody in need of a MI/CI in MB2?
    Today at 10:01:51 AM
  • redbeard82: Cesar Hernandez on the block...
    Today at 10:01:58 AM
  • andyscott23: Ok check in when I can.. later fellas
    Today at 10:02:14 AM
  • redbeard82: have a good one andy
    Today at 10:03:33 AM
  • indiansnation: Corey pm
    Today at 10:08:33 AM
  • indiansnation: And pm
    Today at 10:10:25 AM
  • indiansnation: Andy pm
    Today at 10:10:36 AM
  • OUDAN: Morning guys
    Today at 10:55:09 AM
  • redbeard82: morning dan
    Today at 10:55:56 AM
  • OUDAN: Have I missed anything big lately?
    Today at 10:57:52 AM
  • Scalious: Your mother?
    Today at 10:58:50 AM
  • OUDAN: lol
    Today at 11:01:23 AM
  • OUDAN: Something like that
    Today at 11:01:29 AM
  • redbeard82: BooYah! that was cold
    Today at 01:07:44 PM
  • Scalious: LOL.. hi red
    Today at 01:08:54 PM
  • redbeard82: how's it shaking?
    Today at 01:10:10 PM
  • Scalious: Meh
    Today at 01:10:54 PM
  • sandman: What up bros
    Today at 01:11:13 PM
  • OUDAN: Welcome ladies!
    Today at 01:11:57 PM
  • redbeard82: morning sand
    Today at 01:14:07 PM
  • redbeard82: in a dealing mode today?
    Today at 01:14:13 PM
  • sandman: Always bro
    Today at 01:15:48 PM
  • redbeard82: waiting to hear back from you in one league
    Today at 01:17:25 PM
  • redbeard82: just sent you a PM about another
    Today at 01:18:30 PM
  • redbeard82: ever get the feeling dan is just bored at work waiting for people to harass on here?
    Today at 01:18:55 PM
  • OUDAN: Thats me!!!!!!!!
    Today at 01:19:10 PM
  • OUDAN: Or waiting for someone other then Red or Scal to deal with, they only want my best players  :rofl:
    Today at 01:19:33 PM
  • redbeard82: been keeping a bit of a low profile there sooner
    Today at 01:20:17 PM
  • Scalious: Well duh..
    Today at 01:20:33 PM
  • Scalious: "o don't want your best players, I swear" ~Sooner the Looner
    Today at 01:21:16 PM
  • redbeard82: well the wads of pocket lint you usually try to deal me aren't taht appealing
    Today at 01:21:26 PM
  • redbeard82: sand - replied
    Today at 01:35:09 PM
  • bmtammar: sanman - PM
    Today at 01:35:36 PM
  • bmtammar: sandman
    Today at 01:35:55 PM
  • OUDAN: haha
    Today at 01:38:43 PM
  • OUDAN: Yeah lately just idk been checked out
    Today at 01:39:11 PM
  • bap9: Papps did u get my last pm
    Today at 01:48:53 PM