* Title Town


Author Topic: Miami Heat Extension  (Read 79 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Offline bravesfan

  • MVP
  • ***
  • Join Date: Mar 2012
  • Posts: 5161
  • Bonus inPoints: 25
    • :Blank:
    • :Blank:
    • :Blank:
    • :Blank:
    • :Blank:
    • :Blank:
    • :Blank:

    • 0_: :MLB13INVITEE:
    • View Profile
Miami Heat Extension
« on: January 07, 2013, 02:48:17 PM »
Miami would like to offer C Omar Asik a contract extension. Based on his highest rank of 25th best center he will be resigned to a contract of $2m for three years.

Online Corey

  • *Senior Staff
  • MVP
  • *****
  • Join Date: Jul 2010
  • Posts: 45244
  • Bonus inPoints: 1157
    • :ATL:
    • :KAN:
    • :OKC:
    • :COL-NHL:
    • :Duke:
    • :England:
    • :Blank:

    • 0_: :MLB12FINALIST: :MLB13INVITEE: :NBA12INVITEE: :NHL12INVITEE: :NFL12INVITEE: :EPL12INVITEE: :NBA11INVITEE: :NFL11INVITEE: :MLB11INVITEE:
    • View Profile
  • Fantasy Sport: :MLB:
Re: Miami Heat Extension
« Reply #1 on: April 18, 2013, 11:31:35 PM »
Roster Updated

 

Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • Scalious: Yeah...good luck with that..JD.
    Today at 06:52:48 PM
  • Jdwalter21: small market team can't compete with that
    Today at 06:55:24 PM
  • sandman: We need some roster updates in SD, I sent 11 offers today and 4 I was told I dont have that guy anymore
    Today at 06:58:22 PM
  • jblum: ^
    Today at 07:00:20 PM
  • utmbrad: +1
    Today at 07:01:52 PM
  • atombomb3776: Yeah roster updates would be nice
    Today at 07:05:57 PM
  • sandman: Corey bro, you do those?
    Today at 07:08:23 PM
  • sandman: nvm nvm my bad bro, Anelson does that league
    Today at 07:08:51 PM
  • jblum: ITS OFFICIAL, RAJON RONDO TRADED
    Today at 07:17:53 PM
  • jblum: BREAKING: Celtics agree in principle to deal sending Rajon Rondo to Dallas for Wright, Nelson, Crowder & 2 picks. (via @ESPNSteinLine)  — SportsCenter (@SportsCenter) December 18, 2014
    Today at 07:19:21 PM
  • 9inches: sandman, you willing to take a deal for MI that doesn't include OF in return?
    Today at 07:21:00 PM
  • 9inches: Moneyball
    Today at 07:21:06 PM
  • Flash: With Rondo, the West just got stronger.
    Today at 07:24:36 PM
  • Orange Country: bout time they traded his ass
    Today at 07:32:18 PM
  • Orange Country: got a $$ open in a league of Corey's
    Today at 07:36:20 PM
  • Orange Country: PM me for details boys, not MB tho
    Today at 07:36:27 PM
  • 9inches: haha. i sent something your way earlier today. let me know if you see it (or something else) having legs. Thanks.
    Today at 07:37:59 PM
  • Orange Country: got ur offer 9
    Today at 07:40:31 PM
  • Orange Country: replied Adam
    Today at 07:47:34 PM
  • atombomb3776: Similar as SD with BLB?
    Today at 07:53:35 PM
  • Orange Country: similar yes
    Today at 07:53:53 PM
  • Orange Country: rosters are smaller, 40 to 25
    Today at 07:54:36 PM
  • Orange Country: this league does LF, CF, RF
    Today at 07:54:45 PM
  • atombomb3776: Was the sox open or you still need ti confirm?
    Today at 07:54:50 PM
  • Orange Country: 1B, 2B, 3B, SS
    Today at 07:54:51 PM
  • Orange Country: :CHW: in other league is open
    Today at 07:55:06 PM
  • Orange Country: that's the newest league
    Today at 07:55:12 PM
  • Orange Country: if you want to build your team the way you want, I'd suggest this one
    Today at 07:55:31 PM
  • Orange Country: if you want to build your team a bit more slowly, than take BLB, or take both
    Today at 07:55:51 PM
  • Orange Country: either league Adam is legit and will be here 3 years form now
    Today at 07:57:05 PM
  • Orange Country: I'd even say take both because outside of that other league I showed you the other day, there are no more $$ :MLB: openings period at this time
    Today at 07:57:40 PM
  • atombomb3776: heck I will take both OC lol
    Today at 07:58:12 PM
  • Orange Country: we can work with you on payment
    Today at 07:58:19 PM
  • Orange Country: lol sounds good
    Today at 07:58:25 PM
  • atombomb3776: ok. I will take both
    Today at 07:58:34 PM
  • Orange Country: solid, gimme a few and than I will get you into both, Corey runs both
    Today at 07:59:41 PM
  • atombomb3776: Ok cool. thx
    Today at 08:01:06 PM
  • Ace: welcome atom; chw might be open in between the lines too
    Today at 08:19:48 PM
  • atombomb3776: haha I think for now I better keep it too 3 teams lol
    Today at 08:20:53 PM
  • atombomb3776: thx though Ace
    Today at 08:21:24 PM
  • Orange Country: Ace, :CHW: in BTN is still open right
    Today at 08:21:38 PM
  • Ace: as far as i know, one person was interested but hasn't claimed them yet
    Today at 08:22:34 PM
  • Orange Country: Adam wants them, can you send him a PM explaining the league to him please?
    Today at 08:22:58 PM
  • Ace: deffo a good idea not to take on too much at once atom :toth:
    Today at 08:23:05 PM
  • Orange Country: update the sheet with him, etc.
    Today at 08:23:15 PM
  • Orange Country: I can get him into BLB
    Today at 08:23:57 PM
  • atombomb3776: yeah 3 teams is my max right now. Not to mention I am in like 5 others outside of FSL
    Today at 08:26:06 PM
  • Orange Country: you oughta drop those and just participate here, we got $$ :NFL: :NBA: and :NHL: here
    Today at 08:27:06 PM
  • Orange Country: anyway, I'm gonna work on BLB 1st for you
    Today at 08:28:32 PM
  • atombomb3776: ok thx OC
    Today at 08:30:29 PM

Forum Search