Community League Listings

Our community leagues use ProFSL's message boards to organize roster, transactions, contracts, and other complexities of these advanced leagues.  This style of fantasy league play is meant for those who have grown tired of inactive basic leagues.  In addition, ProFSL features pools, video game leagues, and simulation leagues.  It is recommended you read through a league's rules to ensure you understand the requirements of league participation.  This page is meant to be a quick guide to the various fantasy leagues and games that serve baseball at ProFSL.

If you are an aspiring or existing Commissioner that would like to bring your league to here then please post your league details at the Support board.

Other Leagues

Name Commissioner Co-commissioner Scoring # of Teams Universes Keeper Type Money Roster Type Scoring Style
The Clubhouse Drew 10gophers10 Fantrax 10 1 Keeper Free Contracts H2H-points
Grand Slam Tennis DeanO22 (None) Fantrax 20 1 n/a Free Basic H2H-points
Hockey Fight Nights Pick-Em ProFSL (None) Fantrax 30 1 n/a :money: Basic H2H-points
Quest for Larry Billy dawesy Fantrax 30 2 Dynasty Free Contracts H2H-points
MMA Casino TimWatsonSC Gilly ProFSL 100 1 n/a Free Basic H2H-points
WWE ProFSL (None) ESPN 8 1 n/a Free Basic H2H-points
UCI WorldTour Garfield (None) Manual 16 1 n/a Free Contracts Points
Awards CRS245 (None) Manual 10 1 n/a Free Basic H2H-points
MMA Gone Wild TimWatsonSC Gilly Manual 12 1 Dynasty Free Contracts H2H-points

Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • Filthy McNasty: checking now pat
    Today at 12:03:25 AM
  • AdamBombs: yeah. im the owner of the bengals
    Today at 12:03:56 AM
  • Filthy McNasty: oh for sure. u said u were interested in Flacco right?
    Today at 12:08:05 AM
  • Filthy McNasty: will get back to you very soon on that pat. think I like it. must be sure
    Today at 12:08:33 AM
  • patjossom: thanks
    Today at 12:09:08 AM
  • AdamBombs: me? must have been theold owner who had interest in flacco
    Today at 12:09:38 AM
  • Filthy McNasty: I'm new here too. think the owner that was interested had some Bengals on his roster
    Today at 12:11:07 AM
  • Filthy McNasty: what u lookin for cinci?
    Today at 12:11:24 AM
  • AdamBombs: sent pm
    Today at 12:15:54 AM
  • Filthy McNasty: back at u
    Today at 12:18:37 AM
  • Filthy McNasty: still around adam?
    Today at 12:27:44 AM
  • AdamBombs: yeah sent pm
    Today at 12:29:04 AM
  • Filthy McNasty: rt back at u
    Today at 12:31:52 AM
  • Corey: Evening boys
    Today at 12:40:03 AM
  • AdamBombs: good evening
    Today at 12:40:54 AM
  • Filthy McNasty: evening
    Today at 12:45:58 AM
  • OUDAN: Evening
    Today at 12:47:59 AM
  • Filthy McNasty: u traded fair
    Today at 12:48:57 AM
  • Filthy McNasty: fairley Dan!
    Today at 12:49:07 AM
  • patjossom: hes still available just talk to the jags
    Today at 12:58:12 AM
  • Filthy McNasty: oh we gotta work him into those talks
    Today at 12:59:37 AM
  • OUDAN: Yeah I didn't get a better offer that I recall
    Today at 01:00:37 AM
  • Filthy McNasty: check those pms again. my offer had that beat
    Today at 01:01:54 AM
  • Filthy McNasty: and u said u needed more!
    Today at 01:02:11 AM
  • OUDAN: My apologies  :doh: who knows what I was doing
    Today at 01:02:50 AM
  • OUDAN: I'm sure Pat will take a quick flip on him for the right price
    Today at 01:03:16 AM
  • Filthy McNasty: lol. what direction u taking those 'boys Dan?
    Today at 01:04:42 AM
  • Corey: Houston willing to trade
    Today at 01:05:12 AM
  • OUDAN: I'm literally open
    Today at 01:06:11 AM
  • Filthy McNasty: who's otb and what u looking for? check out the ravens n hit me up
    Today at 01:06:19 AM
  • OUDAN: With the right offer I could sell off just gotta get the right deal to start it
    Today at 01:06:28 AM
  • Filthy McNasty: that was to Corey but u too Dan
    Today at 01:06:48 AM
  • Corey: Whole team but Watt is available
    Today at 01:08:03 AM
  • Alex87878: Hello everyone
    Today at 01:08:21 AM
  • Corey: looking for picks and WR
    Today at 01:08:26 AM
  • Filthy McNasty: coo I'll take a look
    Today at 01:08:37 AM
  • Alex87878: I'm willing to trade, though I've made so many trades that it's hard to tell what I have. Haha
    Today at 01:09:06 AM
  • Scalious: Everyone is looking for picks..
    Today at 01:10:53 AM
  • OUDAN: Filthy mail
    Today at 01:14:19 AM
  • Alex87878: Yah it's becoming difficult. I want the draft to happen and be over
    Today at 01:14:41 AM
  • Scalious: lol.. I'll transfer a 2015 for a 2016 if its round higher. Since the current years picks have more value right now.
    Today at 01:16:08 AM
  • Alex87878: Haha what pick in the round are you?
    Today at 01:19:54 AM
  • Alex87878: Because I'm looking for a first rounder
    Today at 01:20:22 AM
  • Scalious: Yeah.. your not getting my 1st
    Today at 01:21:23 AM
  • Scalious: I'm 2nd overall
    Today at 01:22:01 AM
  • Alex87878: not even for all of my 2016 picks?
    Today at 01:22:54 AM
  • Scalious: Nah.. Diminishing returns. Its doubful you have a suckey team next year to get a higher pick
    Today at 01:25:10 AM
  • Alex87878: Haha the only way to respond is thank you
    Today at 01:29:00 AM
  • patjossom: mcnasty pm
    Today at 01:43:29 AM
  • Corey: Ace ill respond and have all those updated in the AM
    Today at 01:53:26 AM

Forum Search