Summary

Tubbs *ProFSL Gold

  • :Blank:
  • :SEA-NFL:
  • :Blank:
  • :MON-NHL:
  • :Blank:
  • :LIL:
  • :Blank:
Offline Offline
Posts:
4380 (2.612 per day)
Gender:
Male
Age:
NA
Location:
Houston, TX
Join Date:
January 27, 2011, 10:55:56 PM
Local Time:
September 01, 2015, 01:03:39 PM
Language:
English
Last Active:
Today at 12:29:07 PM

Forum Search


Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • indiansnation: Which next yr in Busch league I'm gunning for u all
    Today at 11:00:48 AM
  • VolsRaysBucs: 9'' has built a beast, but anything can happen in 1 week showdowns
    Today at 11:01:46 AM
  • VolsRaysBucs: :TB: in Bush built for long term success I-Nation :)
    Today at 11:02:11 AM
  • RyanJames5: So many free agents in Bush this offseason
    Today at 11:02:12 AM
  • OUDAN: :WAS: not going anywhere either Indians lol
    Today at 11:02:41 AM
  • indiansnation: Vol bring it on bud
    Today at 11:02:55 AM
  • OUDAN: One drop and I get to resign Harper and Rendon and we are back.
    Today at 11:03:10 AM
  • RyanJames5: I like my position with :OAK:, feel like I have a solid young base and lots of cap space
    Today at 11:04:39 AM
  • VolsRaysBucs: I have a couple of decisions to make financially but 95% of core is returning so no major shakeups anticipated
    Today at 11:05:12 AM
  • VolsRaysBucs: A's are positioned nicely RJ5
    Today at 11:05:38 AM
  • OUDAN: I will have to trade a big name for depth at some point probably.
    Today at 11:05:38 AM
  • OUDAN: Who in the hell thought Forsythe was gonna score over 2k in points lol wow nice Vols
    Today at 11:06:37 AM
  • VolsRaysBucs: I hit the lotto w/ Forsythe, dumb luck and nothing more :)
    Today at 11:08:33 AM
  • indiansnation: No crap piss me off I trade him in some leagues
    Today at 11:08:57 AM
  • VolsRaysBucs: I liked his versatility and knew he was better than he showed last year, but never in a million years thought he'd hit like he has
    Today at 11:09:07 AM
  • OUDAN: No kidding.
    Today at 11:10:10 AM
  • OUDAN: I figured he would be Zobby light but BooYah!
    Today at 11:10:28 AM
  • indiansnation: Injury bug put damper on my team this yr
    Today at 11:10:35 AM
  • RyanJames5: yeah Forsythe came from nowhere
    Today at 11:10:44 AM
  • indiansnation: He was just a beast
    Today at 11:11:22 AM
  • VolsRaysBucs: Rays always seem to have one guys each year that just comes outta nowhere, it's just a matter of being lucky to grab "that guy."
    Today at 11:11:48 AM
  • ldsjayhawk: Uh, Brian you are going to have to get through me first before you get to those guys :)
    Today at 11:15:40 AM
  • indiansnation: I'll just have to add u to the list of ass I have to kick next yr in Busch league.
    Today at 11:17:05 AM
  • ldsjayhawk: as you said "bring it"
    Today at 11:18:32 AM
  • ldsjayhawk: I have a feeling our division is going to be much more competitive
    Today at 11:19:10 AM
  • OUDAN: lol
    Today at 11:21:26 AM
  • indiansnation: Injurys play a big part of it
    Today at 11:21:56 AM
  • ldsjayhawk: are you laughing at me, Dan?
    Today at 11:23:27 AM
  • indiansnation: Lol
    Today at 11:26:36 AM
  • OUDAN: Nah just the back and forth
    Today at 11:28:50 AM
  • indiansnation: I do have to say its hard trying to sign top vets with a payroll being so small
    Today at 11:29:27 AM
  • indiansnation: 74.5 m payroll 2 of my players take up half of it lol
    Today at 11:31:05 AM
  • OUDAN: BooYah!
    Today at 11:31:49 AM
  • indiansnation: Going to spend more time scouting players this year in Busch league
    Today at 11:33:45 AM
  • RyanJames5: I spent 2 years in Bush league trying to play like I had a big payroll and it hasn't worked out well
    Today at 11:35:31 AM
  • indiansnation: Be like voll fin that gem player that puts u over the hump
    Today at 11:38:11 AM
  • indiansnation: I need Peavy to pich and not play like he is. The way he is pitching he couldn't make the team if there was opening on a girls baseball team
    Today at 11:39:45 AM
  • ldsjayhawk: for me in KC it has been finding the values in FA and making good trades
    Today at 11:47:40 AM
  • ldsjayhawk: and of course, dominating your own division
    Today at 11:50:38 AM
  • themarksman13: Lol
    Today at 12:08:56 PM
  • themarksman13: I had to get out of ridic contracts lol
    Today at 12:09:02 PM
  • themarksman13: And I have trouble brewing w/ a Goldy extension.
    Today at 12:09:16 PM
  • themarksman13: "Marksman did a heck of a job with the Yanks IMO" Thanks @Vols
    Today at 12:11:15 PM
  • themarksman13: Was tough. Went pitching-heavy w/ eye for '16.
    Today at 12:14:16 PM
  • ldsjayhawk: there's no denying you did a good job
    Today at 12:26:57 PM
  • indiansnation: Hey I'm hearing aj.Burnett might retire I have  at 1.7m yr for 2 more trs if he  does then do I still have to pay him?
    Today at 12:49:07 PM
  • Eric: brian, contract on britt
    Today at 12:52:35 PM
  • themarksman13: Olivera, Gallo, Baez, Pompey all coming up
    Today at 12:59:14 PM
  • VolsRaysBucs: I-Nation, you are on the hook for all money owed a player if he retires.  You can buy him out in one lump sum if you choose though
    Today at 01:00:51 PM
  • indiansnation: Eric which league?
    Today at 01:01:55 PM