Summary

dazfoster All-Star

  • :DAL:
  • :Blank:
  • :VAN:
  • :Blank:
Offline Offline
Posts:
1693 (0.541 per day)
Age:
NA
Join Date:
March 02, 2012, 04:39:24 PM
Local Time:
September 28, 2020, 09:19:42 AM
Last Active:
Yesterday at 06:45:34 PM

Forum Search


Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.

* Chat Room

Refresh History
  • Jwalkerjr88: I posted and updated trade that would be valid and someone moved it
    Yesterday at 03:19:48 PM
  • Jwalkerjr88: Not tryna get it processed by today but why are people moving it without explanation
    Yesterday at 03:20:12 PM
  • Brent: I have no idea.  When you asked, I looked for it and it was there.
    Yesterday at 03:22:49 PM
  • Daddy: When the original post is invalid. That IS the explanation.
    Yesterday at 03:23:37 PM
  • Daddy: Repost if you struck a valid deal. Let Brian confirm.
    Yesterday at 03:24:07 PM
  • Brent: A straight % is easier than doing different categories.  The reason behind the rule was people were circumventing the salary cap.
    Yesterday at 03:25:23 PM
  • Jwalkerjr88: I did repost and someone moved that one
    Yesterday at 03:25:33 PM
  • Jwalkerjr88: Understood brent. If my updated trade is valid could you move it back to transactions so people can vote
    Yesterday at 03:26:32 PM
  • Daddy: I will look for it
    Yesterday at 03:26:52 PM
  • Brent: I didn't move it there, but if it is valid, I can move it back.
    Yesterday at 03:26:58 PM
  • Daddy: I moved it back. I didn't put it there neither.
    Yesterday at 03:28:01 PM
  • Daddy: The one I see is posted by Brian tho.
    Yesterday at 03:28:19 PM
  • Daddy: Nvm
    Yesterday at 03:28:49 PM
  • Brent: That's the one that needed to be moved.  It's the new one that can be moved back.
    Yesterday at 03:29:01 PM
  • Vik: Didn't move either but looking at it 1st deal shoul be valid
    Yesterday at 03:40:08 PM
  • Brent: Either way, it had 3 vetoes on it.
    Yesterday at 03:40:46 PM
  • Jwalkerjr88: It has 2 vetoes and 1 person saying it was invalid which people are saying it actually wasnt invalid so idk.
    Yesterday at 03:44:07 PM
  • Jwalkerjr88: Mark ingram obviously is obviously behind the scenes trying to prevent him from leaving brians team LOL
    Yesterday at 03:44:40 PM
  • Jwalkerjr88: Lol not worded right but you get what i mean :)
    Yesterday at 03:45:02 PM
  • Brent: Yeah, looking at it again, it was a valid trade.
    Yesterday at 03:59:29 PM
  • IndianaBuc: Trade rule doesn’t say anything about 24 hours or more, it states 5 out of 8 votes. I was asking while watching practice squad players being processed not trippin but it’s truly not unrealistic.
    Yesterday at 04:00:50 PM
  • Brent: Okay man, you want to volunteer to become a mod and help process trades?  I wasn't online this morning to process a trade 19 hours after it posted.
    Yesterday at 04:02:19 PM
  • Daddy: :rofl:
    Yesterday at 04:03:07 PM
  • Daddy: Conspiracy
    Yesterday at 04:03:32 PM
  • Jwalkerjr88: The new trade got moved to invalid again....
    Yesterday at 04:03:49 PM
  • Brent: lol, there's another new one posted by Brian.
    Yesterday at 04:05:23 PM
  • Brent: Maybe he moved your post and put his own up.
    Yesterday at 04:05:32 PM
  • Jwalkerjr88: Yea maybe
    Yesterday at 04:06:36 PM
  • indiansnation: Jwalker trade is posted
    Yesterday at 04:07:44 PM
  • indiansnation: money wise ill be ok. Got some ideas to cleR some cap just incase i need it.
    Yesterday at 04:08:45 PM
  • indiansnation: Hopefully it gets past i got a plas n that will save me cap space if trade passes. I dont see a reason it wont.
    Yesterday at 04:10:11 PM
  • indiansnation: Long run im getting better player
    Yesterday at 04:10:35 PM
  • Brent: Who Coutee?
    Yesterday at 04:12:25 PM
  • WestCoastExpress: Brent, I think Brian thinks Murray is better than Ingram even at $7.5m more per year. Who are we to tell anyone otherwise
    Yesterday at 04:48:40 PM
  • IndianaBuc: @ Brent, Did you get a PM from me this morning? I sent a PM to those i saw making moves. I love how people get caught up in their feelings when they have nothing to do with the conversation.
    Yesterday at 05:35:02 PM
  • Brent: Nope, didn't get one.  I also haven't been doing many Fantrax transcations while concentrating on the SS updates.
    Yesterday at 05:37:22 PM
  • Jwalkerjr88: Please vote on trade
    Yesterday at 05:55:18 PM
  • indiansnation: Hey is daddy on ?
    Yesterday at 06:31:20 PM
  • indiansnation: Cant believe bills beat the rams
    Yesterday at 06:31:56 PM
  • Daddy: Sure I'm here
    Yesterday at 06:43:23 PM
  • Daddy: I feel pretty superior when you gotta shot out each loss :rofl:
    Yesterday at 06:43:56 PM
  • Daddy: Buffalo looks like a good team.
    Yesterday at 06:45:15 PM
  • indiansnation: I just thought your rams were the best team out their
    Yesterday at 06:46:56 PM
  • Daddy: They were gonna lose a game either way.
    Yesterday at 06:53:50 PM
  • Daddy: We arent that bad though
    Yesterday at 06:54:01 PM
  • Daddy: Congrats to 3-0 Bills
    Yesterday at 06:57:13 PM
  • indiansnation: Wow i can believe browns got a winning streek going
    Yesterday at 07:35:44 PM
  • Daddy: Congrats to the Browns too Brian. 2-1 aint bad.
    Yesterday at 07:57:35 PM
  • Colby: Looking into the database error
    Yesterday at 09:48:28 PM