Quick Profile

 
 
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?

ProFSL Fantasy Sports

* Chat Room

Refresh History
  • OUDAN: Granted I'm a fan of him personally being a :Oklahoma: guy
    Today at 06:55:16 PM
  • Brent: I'm still looking to make deals.  Andy Dalton is OTB.
    Today at 06:57:55 PM
  • Filthy McNasty: u want Flacco, brent?
    Today at 06:59:44 PM
  • Alex87878: I'll be here all night so if anyone comes up with something in any league then just shoot me a pm
    Today at 06:59:57 PM
  • OUDAN: I really wanna kinda sell off someone come blow me away for Dez or Murray
    Today at 07:01:47 PM
  • Alex87878: Haha ok if you say so, I'll give you 3 5th round picks for both
    Today at 07:05:05 PM
  • Filthy McNasty: I got three 4th rounders for both!
    Today at 07:06:11 PM
  • Alex87878: I can't top that
    Today at 07:08:10 PM
  • Filthy McNasty: hahaha
    Today at 07:09:01 PM
  • norrya66: Voll, you here?
    Today at 07:10:49 PM
  • norrya66: you are OTC in Slap Shot NHL draft
    Today at 07:11:09 PM
  • Brent: Filthy, I'd be interested in Flacco.
    Today at 07:18:03 PM
  • Filthy McNasty: what team are u brent?
    Today at 07:19:08 PM
  • Vollmernator: Sorry I'm deciding who to pick didn't get home Til 4.00pm
    Today at 07:19:29 PM
  • OUDAN: lol
    Today at 07:19:31 PM
  • norrya66: ok...i'll pick right after you and you will be back OTC
    Today at 07:20:49 PM
  • Filthy McNasty: can I sign any player on my team with an expiring contract to an extension uncontested?
    Today at 07:21:48 PM
  • Brent: I am the Saints.
    Today at 07:21:48 PM
  • Filthy McNasty: or do I have to battle other offers. in nflc, I mean
    Today at 07:22:19 PM
  • Vollmernator: Norrya I picked in NHL slap shot your turn
    Today at 07:29:29 PM
  • OUDAN: Filthy u can resign them at this point
    Today at 07:31:49 PM
  • OUDAN: But if they reach free agency u then have to Bid against others
    Today at 07:32:03 PM
  • Filthy McNasty: cool, thnx OU
    Today at 07:33:14 PM
  • Jonathan: which is a bad idea lol
    Today at 07:33:47 PM
  • Jonathan: FA bids will always be crazy
    Today at 07:34:12 PM
  • Filthy McNasty: yeah Fk FA lol
    Today at 07:35:24 PM
  • Filthy McNasty: pm dan
    Today at 07:36:22 PM
  • norrya66: Voll, back to you sir
    Today at 07:36:39 PM
  • Brent: Yes, you can resign players now.
    Today at 07:37:57 PM
  • OUDAN: Yes FA will be crazy
    Today at 07:38:20 PM
  • OUDAN: Brent can we trade resign rights?
    Today at 07:41:43 PM
  • OUDAN: Also Brent any chance we can repost rosters before we roll over to 2015 so we can hav another chance to resign guys? I need to see my updated cap for next season
    Today at 07:42:28 PM
  • Brent: We are still operating on 2014 season so yes, you can trade a guy that needs to be resigned.
    Today at 07:46:48 PM
  • Brent: That's the plan Dan, but I still need someone to be a spreadsheet guy to update the rosters.
    Today at 07:47:14 PM
  • OUDAN: Well that changes my block lol
    Today at 07:47:16 PM
  • OUDAN: I'd do it but I am terrible at that
    Today at 07:47:42 PM
  • Brent: The only thing that is not allowed right now is signing FAs.
    Today at 07:49:08 PM
  • Orange Country: yea if we can find a sheet guy, the rest is gravy
    Today at 07:51:28 PM
  • Orange Country: need to fill these openings
    Today at 07:51:45 PM
  • Orange Country: I've got an idea
    Today at 07:58:21 PM
  • Filthy McNasty: looking to trade some mid round picks for some D
    Today at 07:58:27 PM
  • Filthy McNasty: -line and lb help
    Today at 07:58:35 PM
  • Brent: I'm looking to move a few guys on D.  Webb, Abdallah and a few others.
    Today at 07:59:42 PM
  • Orange Country: Filthy I'm shopping Justin Houston
    Today at 08:00:59 PM
  • Filthy McNasty: r u KC?
    Today at 08:02:24 PM
  • Orange Country: Sooner who updates the sheet for all of coreys lgs aside from him
    Today at 08:02:29 PM
  • Orange Country: yup
    Today at 08:02:36 PM
  • OUDAN: No clue OC
    Today at 08:05:33 PM
  • OUDAN: Maybe Sandman
    Today at 08:05:36 PM
  • themarksman13: Norrya, you on?
    Today at 08:12:41 PM

Forum Search